Klachtenafhandeling

DOEL

Deze procedure heeft als doel de klanttevredenheid te herstellen en herhaling te voorkomen door middel van een gestructureerde aanpak waarbij corrigerende en preventieve maatregelen worden genomen. Het proces wordt bewaakt vanaf het moment dat een klacht wordt ingediend tot en met de evaluatie of de genomen maatregelen het gewenste effect hebben gehad.

Procedure klachtafhandeling.

 

Ondanks onze inzet om onze klanten de beste service te bieden, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent.
Mocht dit het geval zijn, dan kunt u altijd uw ontevredenheid of uw klacht sturen naar info@mjrijschool.nl t.a.v. Natalie Kuilboer

Er wordt voor elke klacht een dossier aangemaakt waarin de aard van de klacht en de afhandeling worden bijgehouden. De klacht wordt behandeld door een onafhankelijke medewerker die niet betrokken is bij de zaak. Na het indienen van de klacht ontvangt u binnen twee weken een ontvangstbevestiging. MJrijschool streeft ernaar om uw klacht zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen twee weken af te handelen. Afhankelijk van de ernst van de klacht nemen wij contact met u op via e-mail of telefonisch en indien nodig nodigen wij u uit voor een persoonlijk gesprek. Als u niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht, kunt u altijd contact opnemen met de BOVAG-bemiddelingscommissie.

rijscholen@bovag.nl of

de Stichting Geschillencommissie Rijscholen: https://www.degeschillencommissie.nl/contact/.